torsdag 10 november 2016

Månadsbrev November

Hej på dig!
Nu är det november och alla julmarknaderna drar igång! Så skoj!!
Det ska bli kul att träffa kunder, knallar och känna in julstämningen.
Kom gärna förbi och träffa mig!
Här kommer jag vara:
11-13 november Hallands Jul på Lilla Böslid. http://www.hallandsjul.se/  Öppet: fre 12-19 lö 10-17 sön 10-16
27/11 kl 10-15 Julmarknad på Korndalsgård https://www.facebook.com/events/953018074809019/
1/12 kl 18.30-21 Tjejkväll med Julmys på Åkrabergs trädgård. https://www.facebook.com/events/1426753110673995/
4/12 kl 10-16 Miljövänlig Julmarknad på Naturum http://getteron.com/

Den 3/11 hade vi Glöggmys och jeanshjärtan med doft skapades. Mönster finns här på bloggen. Det knöts även vänskapsband och en topp ändrades till linne.
Kommande träffar är:
Skaparcafé den 20/11 kl 15-18
"Jag kan sy" den 26/11 kl 12.30-17.30
Skaparcafé den 11/12 kl 15-18
Kom gärna och delta, det är jättekul! Anmäl dig här: fagermyrskan@gmail.com

Fokus denna månaden blir alltså julmarknader.
Men givetvis så ordnar jag beställningar så gott jag kan också.
Vill du köpa tex julklappar, så gå in på webbshopen och kika www.fagermyrskan.tictail.com

Det går också bra att köpa presentkort hos mig, som kan användas till Skaparcaféer/utbildning  eller varor.

Kom ihåg att jag gärna tar emot ändringssömnad, gardinsömnad m.m. 

Ha en go november, så ses vi, kram Maria, Fagermyrskan

2 kommentarer:

  1. Alla dessa julmarknader som är så inspirerande. Man vill åka och suga in allt på så många som möjligt. Vi har själva vår basar i Idrottsföreningens damklubb om ett par veckor. Det är så kul att tillverka alster, som man givetvis hoppas blir eftertraktade. Hoppas verkligen kunna vara med på någon av dina träffar framöver. Jag har koll på datum här inne.
    Ha det gott och lycka till . Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag,det är mysigt med julmarknader. En jätteduktig man som spelade saxofon idag, dp fick man julstämning. Vore skoj om du kan komma på nån träff här hos mig. Hälsningar Maria, Fagermyrskan

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...