torsdag 31 augusti 2017

Fagermyrskans Månadsbrev September

Säg hej till, sömmerskans hundvalp!

Imorgon är det september, det är höst i luften och kvällarna blir mörkare. Mysigt att tända ljus och mysa inomhus på kvällen. Hemma har vi dock fullt upp, pga vår nya familjemedlem Elton, en hundvalp på snart 9 veckor.
Han är även med mig på jobbet, så denna första veckan för honom och mig tillsammans är lite påfrestande:
-Nej,förlängningssladdar får man inte bita på!
"Shit, nu måste vi ut och kissa med dig, så du inte kissar på golvet"
Men så helt plötsligt, så sover han så sött och går knappt att väcka. Han är en Finsk Lapphund.
Sömmerskan Fagermyrskan i Varbergs hundvalp
Invigningen den 18/8 gick JÄTTEBRA! Tack alla ni som kom, det värmde. Jag fick en massa blommor, några vinflaskor och många lyckönskningar. Det var roligt att visa min lokal och min verksamhet. 

Nästa stora grej i företaget blir en utbildning, 19-22 oktober, så åker jag på SY-LAN, då syr jag och ett helt gäng sytokar för glatta livet i 4 dagar. Denna gången är det Anneli Hagman som ordnar utbildningen. Än så länge, så finns det några platser kvar, om du är intresserad. 

Ja, det var allt för mig, denna gången, nej förresten, jag har ju uppdaterat webbshoppen med lite nya alster. Hoppa in och kolla där. www.fagermyrskan.tictail.com

Varm kram din sömmerska Maria

FAGERMYRSKAN TEXTILDESIGN
Maria Fagermyr 
Härdgatan 23
432 32 Varberg

0730-793835
Fagermyrskan på Facebook och Instagram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...